Учасники першої студентської страхової компанії презентують інноваційні страхові продукти

Учасники Першої Студентської Страхової Компанії продовжують роботу над розробкою якісних, затребуваних, конкурентоспроможних страхових продуктів. Опрацьовуючи умови страхових програм студенти враховували комплекс маркетингових показників, таких як позиціонування страхового продукту, цільові групи споживачів та їх соціально-демографічні показники, рівень бажаності та ринкову вартість послуги. У процесі виконання поставленого перед ними завдання усі учасники проекту дійшли спільного висновку стосовно того, що впровадження у практику інноваційних страхових продуктів пов’язано із значним ризиком, та з іншого боку це сприятиме завоюванню страховими компаніями нових позицій на ринку та утриманню своєї частки на ньому.

Детальніше про процес створення і виведення на ринок нових страхових продуктів, аналогів яким на страховому ринку немає, розповіли самі розробники. Так, Новак І., Шукалович Ю., Ковбасовська І., Партика У., Романчук М., Кругліцька О. (ст. гр. ФМО-32, ФО-31, ФО-32) презентували комплексну програму страхування “Страхування медичних витрат”. За умовами даної страхової послуги на вибір страхувальника пропонується чотири страхових продукти для широкого кола споживачів: стандартний пакет, бізнес пакет, активний туризм, відпочинок, згідно з умовами котрих передбачено страховий захист у результаті реалізації конкретно визначених ризиків.

Із умовами програми “Страхування школярів та студентів від нещасних випадків”, котра передбачає страхове покриття для застрахованих (студентів та школярів) від досить широкого переліку страхових ризиків ознайомили ст. гр. Ф-33 Табака С., Гаврилишин О., Павлюс О.
Програму комплексного страхування агроризиків «Мультиризик» представили Платонова М. і Юхимець Я. (ст. гр. ФМС-31). Пропонований студентками страховий продукт є досить неординарним, оскільки передбачає страховий захист від комплексу ризиків, з-поміж котрих виділено не тільки погодні умови, але й коливання цін і зміни урожайності.

Практики у страховій індустрії виявили зацікавленість до висловлених студентською молоддю ідей, оскільки пропоновані ними страхові продукти відрізняються від існуючих на ринку своїм інноваційним підходом, що передбачає розширення послуг з ризиковими складовими, розробку конкретизованих продуктів для різних груп населення, розробку надійних накопичувальних програм з цільовим призначенням та впровадження нових інвестиційних можливостей для страхувальників.
скачать dle 12.0